Fate/Grand Order

Tópico em 'Jogos & Consoles' criado por Esteves em 24/07/2015, 20:37.
Páginas (52): « Anterior 1 ... 46 47 48 49 50 ... 52 Próximo »
Avaliação do Tópico:
  • 0 Votos - 0 Média
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0 votos
778 respostas neste tópico
rolei 200 quartz pela Eresh...

tirei TRÊS
FODENDO
GIL CASTER

btw tbm tirei uma SANZOU!

I'm not even mad

tbm tirei um monte de CE do evento, vou farmar que só a loucura
Responder
RATE UP IS A FUCKING LIE AND I COULDN'T BE HAPPIER FOR THAT!

Meu primeiro SSR(e durante quase meio ano, o único), o único caster da franquia que posso realmente dizer que gosto, o charr que me ensinou a gostar de jogar de suporte, a kitsune que nunca me deixou na mão, a dona de todos os fous dourados que dropei e agora tbm, o meu primeiro SSR a ter NP2. eu não podia pedir um presente de natal melhor :3
[Imagem: tyNRRQr.jpg]

contagem: 13.

edit:------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Final do evento de natal:

- 63 loterias completas
- loja "zerada"- tirando pieces, monuments e aquelas gotinha de sangue(?)
- 7 CEs dropadas
- 11.853 manaprisms
- 438.086.361 QP(não vão durar muito I think)
- 1.399.645 FP
- de 85 a 156 skillgens dourados para cada classe(não vão durar muito I think²)
- 255 maçãs douradas
- exp dourada o bastante para lotar meu inventário, second archieves e giftbox e todos os servos upados(... bem, falta a marie rider[que dropei 2 rolls antes da tamamo], a atilla e uma 2° d'eon, mas eu não vou upar esses).

agora upar as skills da abby-chan e esperar o 2.0
Responder
Prólogo para a parte 2.0, por um anon no /fgog/

Spoiler:  
The date is December, 26th of 2017. (You)r duties are over. All of the singularities have disappeared and the crisis of mankind has passed. Rayshifting operations are frozen and Chaldea's contracted servants have all disappeared except DaVinci, who is Chaldea's deputy director

Fou wakes (You) up. Mashu enters the room and tells you DaVinci gave you all a holiday/some free time since you went through so much trouble saving the world and all. I think then it's about Mashu talks about yesterday, where spending time with the servants/staff was the last chance and Mashu tells you not to be sad about it. There is some commotion outside and you go take a look

Outside there is a Chaldea control room staff member and an engineer and they are talking about some party and the new director that should arrive once the blizzard stops. The talk shifts to Olga Marie and that they are glad to get a new director instead of shutting Chaldea down. The two notice you and tell you to go around Chaldea and make as many memories as you can, you wonder why they are not mages and you are explained that there are some non magician staff in Chaldea, the engineer for example was a physician who was researching cosmic rays before getting called to Chaldea. He goes on how he wanted to know about the Rayshift and was very suspicious at first but it's been 15 years already and he likes Chaldea very much. Control room staff then tells you that he'll go to London soon (perhaps the clock tower?) and that a new Chaldeas model is about to be created. There will be a questioning for master candidates and (You) will also be questioned there by the association. The two also tell you they are on your side in case something happens during the questioning. They tell you even if you can't give any more information you should tell them you are the master who saved 66 people, representing Chaldea

You go to DaVinci who wonders you are not with Mashu since the year only has a few more days and you should make as many memories as possible. They talk about the new director again and how the master candidate examination is to be held soon, DaVinci offers to recap the story about Chaldea and what happened. You get a summary about the abnormaly detected in 2015, how a team of masters (A team) was made and how everyone died except you and how you saved the world by defeating Solomon. Chaldea lost 80% of its staff due to that and can't go on like it did, so there is new staff sent from outside but there is a questioning team from the UN coming as well because there was a change of staff and unallowed Rayshift which are considered a crime. Though the association can see the reason for that it's just something on a paper for them... In short they are just assholes who don't seem to care about what you had to go through and still consider everything that happened a crime.

The meeting should be held to ascertain wether everything that happened was an accident or intentional, DaVinci says "From the perspective of the association, the former Caldea staff are all treated as criminals." So DaVinci is trying to make a document to prove everything was a misunderstanding/an accident and there were no criminal acts in Chaldea as everything was to save humanity. There is some document about servant operation and from the 47 masters who were involved in the Rayshift accident to Fuyuki, only 7 are already unfrozen and they will be some of the new masters at Chaldea. DaVinci says she'll take care that (You) won't be labeled as unnecessary till the end of the year and she has prepared nearly 6 months for it

Suddenly Holmes pops up from somewhere, seems he was hiding to surprise (You) and DaVinci. He wasn't reported to the association so he's a secret and will be an ally that's not visible to the enemy. Seems like he also greatly helped DaVinci with something. DaVinci has a trunk whose "contents are as valuable as this earth." and "I can not bring it out yet because I have not transferred it yet, but I will complete it in 5 days. It is a calculation that will be in time before we leave caldea, let's tell you about the contents at that time." and Holmes says "Let's clarify my hidden feats at that time if you become imprisoned!" Then the chapter ends
Responder
Fiz dois rolls tentando pegar a nova estrangeira, para you know, ter algo diferente na conta
Fui do céu ao inferno em dois rolls
É incrível como o primeiro roll é sempre bom, e sempre me força a rolar de novo, e pegar bosta
[Imagem: fbMHTGn.jpg]

Parece que vamos conseguir uma Chaldea Lunchtime ou uma Monalisa esse ano, bixo

E bora rushar esse bond nesse Herc, Fate GO 2 vai ser full meta
Responder
Ei, você!
Sim, você mesmo!

Eu sei que você, depois de 3 anos, tem um livrinho aí, pegando poeira no seu inventário.
Aproveite essa semana de AP 1/2 para quests de XP para dar uma atenção ao seu livro!
[Imagem: G72CdfD.jpg]
Dê amor ao seu livrinho agora mesmo!
Responder
Eu me senti profundamente insultado por esse roll.
[Imagem: qvdBJnG.jpg]

Vou esperar o ticket do sétimo dia e desinstalar.
Responder
250 quartz e esses foram os únicos rolls bons

[Imagem: Jb7vPZc.jpg][Imagem: sQgrEDa.jpg][Imagem: La3J9s9.png]
Responder
tirou mais coisa boa com 250 que eu com 400 '-'
Responder
(08/01/2018, 15:44)J.C. Escreveu: tirou mais coisa boa com 250 que eu com 400 '-'

esse jogo foi um erro jc, eu dei sorte até...
Responder
Com o evento da torre sem fim Setsubun, vim fazer as contas e...

tenho um total de 48 servos "upados". Nem todos estão no nível máximo, mas estão num nível suficiente para serem utilizados.

A distribuição tá assim:

- 7 Sabers
- 6 Archers
- 6 Lancers
- 6 Riders
- 9 Casters
- 5 Assassins
- 6 Berserkers
- 3 Extras (Sendo 1 Shielder, 1 Ruler e 1 Avenger)

Meu plano agora é upar +1 Assassin até o evento começar. Dentre os que eu tenho, decidi dar uma upada no Shinjuku Assassin.

Vamos ver como eu me saio. Vou ter q me dedicar bastante nesse evento.
Responder
Eu achei hilário os servos terem a chance de ficarem nas fontes termais para reduzir o cooldown.
Responder
Consegui uma Imperatriz-chan-sama-dono

https://puu.sh/zdHTW/6215283fc8.jpg

Tô farmando xp pra upá-la, achei ela bem interessante, a true np spammer.
Responder
satte to

[Imagem: 88gMmCE.jpg]

não olhei direito ainda mas ela parece que vai ser daqueles servos que usa NP turno sim turno não... massa

Edit-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nevermind. ela é mais uma adição ao buster meme- o que tbm não é ruim alias.

Obs: 14.
Responder
quero que vcs dois vão tomar no cu

obg
Responder
Depois daquele roll tenebroso que fiz, tentando pegar a Tamamo pela quarta vez, eu decidi largar o jogo, dar um tempo.
Mas aí veio o evento da Tomoe, que te fazia usar os servos que tu não usava e tal, então resolvi voltar!
Eu também decidi que nunca mais vou guardar quartz para porra nenhuma, tendo 3 quartz e algo que eu queira, vou rolar.
E isso já me trouxe frutos:
[Imagem: h6GX6pt.jpg]

Essa rapariga tem uma voz e uma bela de uma constituição, meu rapaz , cara
Ela desperta sentimentos animalescos em mim toda vez que eu a ouço no my room. Meus parabéns para a dubladora dela.
Agora finalmente tenho uma Assassin AOE ;D

Osakabe linda demais <3
[Imagem: 0JYt0nR.jpg]
[Imagem: wUGo8gC.jpg]

Quero pegar a da Musashi e a a da Tamamo <3

Tirei a Semiramis também, mas vamos deixar por baixo dos panos
Responder
Páginas (52): « Anterior 1 ... 46 47 48 49 50 ... 52 Próximo »

Usuários visualizando este tópico: 1 Visitantes